کارلو آنچلوتی: ترکیبی برای پیروزی انتخاب خواهم کرد؛ از بازگشت مصدومین خوشحالیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: ترکیبی برای پیروزی انتخاب خواهم کرد؛ از بازگشت مصدومین خوشحالیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: ترکیبی برای پیروزی انتخاب خواهم کرد؛ از بازگشت مصدومین خوشحالیم

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار مقابل لوانته که فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، صحبت های این مربی را می خوانیم:

تغییر درون دروزاه: "من هنوز در مورد ترکیب اصلی تیم تصمیم نگرفته ام، و فردا تصمیم گیری خواهم کرد، اما ترکیبی انتخاب خواهم کرد تا پیروز شویم نه اینکه تنها یک بازیکن عوض شود. من به همه بازیکنان اعتماد دارم."

تیم بعد از شکست مقابل شالکه چطور است؟ "بازیکنان مشتاق هستند تا سریعاً از این وضعیت خارج شوند و مشکلاتی که داشته ایم را حل کنند. چیزی از دست نرفته و این انگیزه فوق العاده ای به ما می دهد."

گفتگو با کاپیتان های باشگاه: "ما در این مورد صحبت نکرده ایم چرا که چیز های مهم تری از جمله پیدا کردن مشکلاتی که داشته ایم، داریم و این کار را انجام داده ایم. من نیازی ندارم که آنها حمایت خود را به من ابراز کنند چرا که هر روز این را در تمرینات می بینم."

سـرخیو راموس: "او خوب کار کرده و مثل مودریچ به ما کمک خواهد کرد. آنها شخصیت و کیفیت دارند، و همه ما از بازگشت آنها خوشحال هستیم."

یک لحظه بد از لحاظ احساسی: "این طبیعی است که تحت تأثیر چنین اتفاقی قرار بگیرید، اما این به معنی تسلیم شدن ما نیست. ما تلاش و فداکاری بیشتری انجام خواهیم داد تا این وضعیت را تغییر دهیم."

فلورنتینو پرز گفت که رسانه ها تلاش می کنند تا با استفاده از گرت بیل شما را تحت تأثیر قرار دهند: "نمی دانم چون روی این موضوع تمرکز نکرده ام، آنها به من فشار نمی آورند چون من روی بازیکنان متمرکز شده ام نه چیزی دیگر."

خدیـرا و شالکه: "اطلاعی ندارم. شما باید از بازیکن سؤال کنید... اگر صحبت نکنید متوجه نخواهید شد. این بازیکن می تواند با تیم دیگری قرارداد امضاء کند اما به این معنی نیست که جدی کار نمی کند. او بسیار جدی است و تا 30 ژوئن بهترین عملکرد خود را ارائه خواهد کرد."

مصدومیت ها تیم را از پا در آوردند: "مصدومیت بازیکنان مهمی چون هامس و مودریچ تأثیر گذار بود، اما این بدین معنی نیست که ما به ایارا یا لوکاس اعتمادی نداریم یا تفاوت زیادی بین آنها وجود دارد. اما درست است که این مصدومیت ها هزینه زیادی برای ما به دنبال داشت."

آیا از سوت های انتقادی اذیت شده اید؟ "در کل این مرا اذیت نمی کند. من این دنیا را از همان ابتدا خیلی خوب می شناسم. زمانی که از شما انتقاد می کنند این دائمی نیست. بلکه به خاطر این است که در کار خود بهتر شوید."

لوانـته: "ما باید روی کار خود و آنچه که برای تغییر این روند لازم است تمرکز کنیم. ما تلاش خواهیم کرد تا یک بازی با کیفیت و جدی ارائه کنیم و همه با هم کار خواهیم کرد، و همه به هم کمک خواهند کرد و به حریف نیز احترام قائل خواهیم شد."

کیـلور ناواس: "خوب است، هر روز گریه نمی کند. او دوست دارد بازی کند، بسیار خوب و جدی کار می کند. اگر او بازی کند، مطمئنم که خوب عمل خواهد کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 اسفند 1393 | 22:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.